REKLAMACJA:
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, wadliwego, niekompletnego, niezgodnego z ofertą sprzedaży, stwierdzenia braku danej pozycji zamówienia itp.
- Zgłoszenie reklamacyjne można przekazać
telefonicznie:
+ 48 884 344 944,
+ 48 666 945 739
pocztą elektroniczną:
info@speclight.com.pl
pocztą tradycyjną na adres:
SPECLIGHT
Zawrzyckiego 38
38-400 Krosno - W zgłoszeniu należy podać opis przyczyny reklamacji oraz informację na temat oczekiwanego sposobu rozpatrzenia – np. naprawa, wymiana produktu na nowy, zmiana ceny itp.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie.
ZWROT TOWARU:
- Kupujący może w ciągu 14 dni od daty zakupu odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Zwrot produktu (produktów) powinien nastąpić w możliwie najkrótszym czasie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
- Aby zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy) należy przesłać oświadczenie:
pocztą elektroniczną na e-mail:
info@speclight.com.pl
lub pocztą tradycyjną adres:
SPECLIGHT
Zawrzyckiego 38
38-400 Krosno
podając numer zamówienia lub faktury i wskazać produkty do zwrotu. W razie wątpliwości można skorzystać z poniższego formularza lub skontaktować się ze Sprzedawcą w celu uzgodnienia zwrotu. Kontakt:
tel. + 48 884 344 944,
tel. + 48 666 945 739
e-mail: info@speclight.com.pl.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY. - W celu ułatwienia procedury zwrotu, zmniejszenia kosztów i utrudnień dla Kupującego, Sprzedawca może odebrać zwracany towar własną firmą kurierską, uzgadniając z Kupującym termin i miejsce odbioru.
- Zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktu, chyba że Sprzedający zgodził się je ponieść lub nie poinformował Kupującego o konieczności poniesienia tych kosztów.
- Sprzedawca po otrzymaniu zwrotu towaru zgodnie z art. 32 ust. 1 zwraca Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku zwrotu towaru z zamówienia płatnego przy odbiorze, Sprzedawca zwróci się do Kupującego o wskazanie numeru konta bankowego do dokonania zwrotu należności.